MATOS, L.; Reeve, J.;
GARGUREVICH, R. E.;
HERRERA, D. I.(2024).
A teaching intervention in autonomy-support enhances need satisfaction in a low-SES school context. International Journal of Psychology. Volumen: 59. (pp. 645 - 645).
HERRERA, D. I.; Costalat, A. M.;
CHAU, C. B.; MENDOZA, N. C.;
ARAKAKI, M. A.; CERNA, N. Y.; LIRA, B.; Drouin, N.(2023).
Adaptación de la escala de sentido de capacidad para estudiantes peruanosThe Sense of Capability Scale Adaptation in Peruvian Students. Liberabit. Volumen: 29. (pp. 1 - 19).
HERRERA, D. I.; Costalat, A. M.;
CHAU, C. B.; MENDOZA, N. C.;
ARAKAKI, M. A.; CERNA, N. Y.; Lira, B.; Drouin, N.(2023).
Adaptación de la Escala de Sentido de Capacidad para estudiantes peruanos. Liberabit Revista Peruana de Psicología. Volumen: 2. (pp. 1 - 19).
HERRERA, D. I.;
ARAKAKI, M. A.; DAMMERT, M.; LIRA, B.(2022).
Orientación futura, bienestar y rendimiento en universitarios de un programa de tutoría durante la pandemia COVID-19. Revista Peruana de Investigacion educativa. Volumen: 14. (pp. 151 - 177).
HERRERA, D. I.;
IBERICO, C. S.;
MATOS, L.; CERNA, N. Y.(2022).
Professors' motivational styles, future orientation, and engagement: A qualitative study in professor-student dyands in the school of music. Psychology of Music. Volumen: 0. (pp. 1 - 16).
HERRERA, D. I.;
ARAKAKI, M. A.; DAMMERT, M.; LIRA, B.(2022).
Orientación futura, bienestar y rendimiento en universitarios de un programa de tutoría durante la pandemia COVID-19. Revista Peruana de investigación Educativa. Volumen: 14. (pp. 161 - 177).