MATOS, L.; Reeve, J.;
GARGUREVICH, R. E.;
HERRERA, D. I.(2024).
A teaching intervention in autonomy-support enhances need satisfaction in a low-SES school context. International Journal of Psychology. Volumen: 59. (pp. 645 - 645).
HERRERA, D. I.; Costalat, A. M.;
CHAU, C. B.; MENDOZA, N. C.;
ARAKAKI, M. A.; CERNA, N. Y.; Lira, B.; Drouin, N.(2023).
Adaptación de la Escala de Sentido de Capacidad para estudiantes peruanos. Liberabit Revista Peruana de Psicología. Volumen: 2. (pp. 1 - 19).
Legate , N.; Nguyen, T.;
HERRERA, D. I.; Weinstein, N.; Moller, A.; Legault, L.; Vally, Z.; Moller, A.; Tajchman, Z.; Zsido, A.; Zrimsek, M.;
HERRERA, D. I.(2022).
A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic. PNAS. Volumen: 119. (pp. 1 - 11). Recuperado de:
https://www.pnas.org/doi/pdf/10.1073/pnas.2111091119HERRERA, D. I.;
ARAKAKI, M. A.; DAMMERT, M.; LIRA, B.(2022).
Orientación futura, bienestar y rendimiento en universitarios de un programa de tutoría durante la pandemia COVID-19. Revista Peruana de investigación Educativa. Volumen: 14. (pp. 161 - 177).
HERRERA, D. I.;
IBERICO, C. S.;
MATOS, L.; CERNA, N. Y.(2022).
Professors' motivational styles, future orientation, and engagement: A qualitative study in professor-student dyands in the school of music. Psychology of Music. Volumen: 0. (pp. 1 - 16).
HERRERA, D. I.;
MATOS, L.;
GARGUREVICH, R. E.; LIRA, B.; Valenzuela, R.(2021).
Context matters: Teaching styles and basic psychological needs predicting flourishing and perfectionism in university music students. Frontiers in Psychology. Volumen: 12. (pp. 438 - 458).