GAITA, R. C.; RODRIGUEZ, M.; UGARTE, F. J.; GONZALES, C.(2024). Mathematical processes for the development of algebraic reasoning in geometrical situations with in-service secondary school teachers. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education. Volumen: 20. (pp. 1 - 14).
MOLINA, C. E. y GONZALES, C.(2024). A Praxeology of the Hough Transform in the Mathematical Training of Engineers. En Extended Abstracts 2022 Proceedings of the 7th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic (CITAD7). (pp. 217 - 459). Springer Nature Switzerland. Recuperado de: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-55939-6_29
VILCA, Y. L. y GONZALES, C.(2023). Praxeologías en torno a las sucesiones en la educación básica regular del Perú. En X CONGRESSO IBEROAMERICANO DE EDUCAÇÃO MATEMÁTICA. (pp. 2561 - 2572). SAO PAULO. Akademy.
GAITA, R. C.; Rodriguez, M.; UGARTE, F. J.; GONZALES, C.(2023). Indicadores de niveles de razonamiento algebraico elemental en educación primaria en la resolución de tareas de proporcionalidad con tablas de valores. EDUCACIÓN MATEMÁTICA. Volumen: 35. (pp. 49 - 81). Recuperado de: https://doi.org/10.24844/EM3503.02
Wilhelmi, M.; Lasa, A.; GAITA, R. C.; GONZALES, C.; UGARTE, F. J.(2023). HOW OLD IS THE HUMPBACK WHALE?. En Encontro de Investigação em Educação Matemática EIEM 2023. (pp. 162 - 182). SPIEM.
Freire, E.; GONZALES, C.; Quiroga, O.(2023). Una experiencia de aprendizaje con GeoGebra Classroom en formación de profesores de matemática. En Experiencias significativas en educación matemática. (pp. 195 - 229). CALI. Editorial Universidad Icesi. Recuperado de: https://www.icesi.edu.co/editorial/educacion-matematica/