NAVARRO, R. J.;
ZAPATA, C. M. D. P.; VEGA, M. V.;
CHIROQUE, V. E.(2019).
Videogames, motivation and history of peru: Designing an educational game about mariano melgar. En
AHFE 2018 International Conferences on Human Factors and Wearable Technologies, and Human Factors in Game Design and Virtual Environments. (pp. 283 - 293). ORLANDO. Springer. Recuperado de:
https://cutt.ly/PyWBbJD CHIROQUE, V. E.; Martinez, S.; VEGA, M. V.;
ZAPATA, C. M. D. P.;
NAVARRO, R. J. (Compilador). (2019).
Game Design Model for Educational History Videogames. En
Design, User Experience, and Usability. Design Philosophy and Theory. (pp. 283 - 293). FLORIDA. AISC.
NAVARRO, R. J. (Compilador); VEGA, M. V.;
ZAPATA, C. M. D. P.;
CHIROQUE, V. E.(2018).
Videogames, Motivation and History of Peru: Designing an Educational Game About Mariano Melgar. En
Advances in Human Factors in Wearable Technologies and Game Design. (pp. 283 - 293). FLORIDA. AISC.
NAVARRO, R. J.(2018).
Videogames, motivation and history of peru: Designing an educational game about mariano melgar. En
International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics. (pp. 283 - 293). Springer.
NAVARRO, R. J.; VEGA, M. V.; FALCON, D. A.(2016).
Experiencias subjetivas en la toma de decisiones dentro de un videojuego en estudiantes de una universidad privada del Perú. En
III Congreso Internacional de Videojuegos y Educación. (pp. 164 - 166). BUENOS AIRES. Universidad Nacional de Tres de Febrero.