LEGATE, N.; NGYUEN, T.; WEINSTEIN, N.; MOLLER, A.; LEGAULT, L.; VALLY, Z.;
MATOS, L.;
GARGUREVICH, R. E.;
HERRERA, D. I.;
FERREYRA, A. C.(2022).
A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic. Proceedings of the National Academy of Sciences. Volumen: 119. (pp. 1 - 11). Recuperado de:
https://www.pnas.org/doi/pdf/10.1073/pnas.2111091119MATOS, L.; Reeve, J.;
GARGUREVICH, R. E.;
HERRERA, D. I.(2024).
A teaching intervention in autonomy-support enhances need satisfaction in a low-SES school context. International Journal of Psychology. Volumen: 59. (pp. 645 - 645).
GARGUREVICH, R. E. y
MATOS, L.(2010).
Adaptación y estudio de las propiedades psicométricas del cuestionario de autorregulación emocional (ERQP).. Revista de Psicología. Volumen: 12. (pp. 192 - 215).
PALACIOS, A. y
GARGUREVICH, R. E.(2002).
Aproximación al perfil psicológico del conciliador extrajudicial de Lima Metropolitana: Informe preliminar. Revista de Psicología. Volumen: 7. (pp. 81 - 98).
van der Kaap-Deeder, J.; Vaanstenkiste, M.; Soenens, B.; Loeyns, T.; Mabbe, E.;
GARGUREVICH, R. E.(2015).
Autonomy-Supportive Parenting and Autonomy-Supportive Sibling Interactions: The Role of Mothers and Siblings Psychological Need Satisfaction. Personality and Social Psychology Bulletin. Volumen: 41. (pp. 1590 - 1604). Recuperado de:
http://psp.sagepub.com/content/41/11/1590