Legate , N.; Nguyen, T.;
HERRERA, D. I.; Weinstein, N.; Moller, A.; Legault, L.; Vally, Z.; Moller, A.; Tajchman, Z.; Zsido, A.; Zrimsek, M.;
HERRERA, D. I.(2022).
A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic. PNAS. Volumen: 119. (pp. 1 - 11). Recuperado de:
https://www.pnas.org/doi/pdf/10.1073/pnas.2111091119HERRERA, D. I.;
MATOS, L.;
GARGUREVICH, R. E.; LIRA, B.; Valenzuela, R.(2021).
Context matters: Teaching styles and basic psychological needs predicting flourishing and perfectionism in university music students. Frontiers in Psychology. Volumen: 12. (pp. 438 - 458).
ARAKAKI, M. A.; DAMMERT, M.; MENDOZA, N. C.;
HERRERA, D. I.(2019).
TUTORÍA UNIVERSITARIA: APRENDIZAJES Y REFLEXIONES A PARTIR DEL PROGRAMA DE TUTORÍA DE LA FACULTAD DE PSICOLOGÍA EN LA PONTIFICIA UNIVERSIDAD CATÓLICA DEL PERÚ. En Blanco y Negro. Volumen: 10. (pp. 12 - 23).