DAMMERT, M.;
MATOS, L.;
GARGUREVICH, R. E.(2025).
Propiedades psicométricas del SRQ-Motivación Lectora en estudiantes de primaria de Lima. Revista de Psicología. Volumen: 43. (pp. 53 - 82).
GARGUREVICH, R. E.; Campodónico, V.;
MATOS, L.(2025).
Fear of COVID-19, traumatic growth, and traumatic stress symptoms: the mediating role of basic psychological needs. Frontiers in Psychology, Section of Positive Psychology. Volumen: 15. (pp. 1 - 10).
Reeve, J.; Basarkod, G.; Jang, H.;
GARGUREVICH, R. E.; Jang, H.; Cheon, S. H.(2025).
Specialized Purpose of Each Type of Student Engagement: A Meta-Analysis. Educational Psychology Review. Volumen: 37. (pp. 1 - 38).
MATOS, L.; Reeve, J.;
GARGUREVICH, R. E.;
HERRERA, D. I.(2024).
A teaching intervention in autonomy-support enhances need satisfaction in a low-SES school context. International Journal of Psychology. Volumen: 59. (pp. 645 - 645).
GARGUREVICH, R. E.(2024).
Propiedades psicométricas del Inventario de Crecimiento Postraumático en el contexto de la pandemia de COVID-19: Invarianza del modelo bifactorial. Revista de Psicopatologia y Psicologia Clinica. Volumen: 29. (pp. 121 - 132).
GARGUREVICH, R. E. y
CASSARETTO, M. D. L. M.(2024).
The posttraumatic growth inventory in COVID19: A factorial invariance study using a bifactor model. International Journal of Psychology. Volumen: 59. (pp. 526 - 526).