Búsqueda avanzada

MAY ILIANA PORTUGUEZ CASTRO

MAY ILIANA PORTUGUEZ CASTRO

MAY ILIANA PORTUGUEZ CASTRO

Doctora en Innovación Educativa, Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey

DOCENTE CONTRATADO - CONTRATADO
Docente a tiempo completo (DTC)
Departamento Académico Posgrado en Negocios - Sección Posgrado en Negocios

Publicaciones

Se encontraron 52 publicaciones

PORTUGUEZ, M. I.(2021). Experts¿ Judgment for Evaluation of an E-Learning Entrepreneurship Course in Higher Education. En Ninth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM'21) . (pp. 634 - 639). Association for Computing Machinery.
Chans, G. y PORTUGUEZ, M. I.(2021). Gamification as a Strategy to Increase Motivation and Engagement in Higher Education Chemistry Students. COMPUTERS. (pp. 1 - 15). Recuperado de: https://www.mdpi.com/2073-431X/10/10/132
PORTUGUEZ, M. I.(2021). Delimitando el tema de interés: pautas para un abordaje preciso del problema de investigación. En Gestión informacional para la investigación formativa en Educación Superior. NAYARIT. Universidad Autónoma de Nayarit.
PORTUGUEZ, M. I. y Gómez, M. G.(2021). Identifying Entrepreneurial Interest and Skills among University Students. Sustainability. Volumen: 13. (pp. 1 - 19).
Ramírez, M. S.; Andrade, L.; Rivera, D.; PORTUGUEZ, M. I.(2021). Trends for the Future of Education Programs for Professional Development. Sustainability. Volumen: 13. (pp. 1 - 15).
PORTUGUEZ, M. I.(2020). Educational Innovation Supported by ICT to Identify Entrepreneurial Skills in Students in Higher Education. En 8th International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM 2020). (pp. 977 - 984). Association for Computing Machinery.
PORTUGUEZ, M. I.(2020). Mentoría en curso de emprendimiento en línea: sistematización de una experiencia en educación superior. Formación Universitaria. Volumen: 6. (pp. 267 - 282).
PORTUGUEZ, M. I.; BERNAL, J.; ALEMÁN , L.; GÓMEZ, M.(2020). Manual Legal del Emprendedor. CIUDAD DE MÉXICO. ASEM.