Sorokowska, A.; Groyecka, A.; Karwowski, M.; Frackowiak, T.; Lansford, J.; Ahmadi, K.; Alghraibeh, A. M.; Aryeetey, R.; Bertoni, A.; Bettache, K.;
BLUMEN, S.; Blazejewska, M.; Bortolini, T.; Butovskaya, M.; Cantarero, K.; Castro, F. N.; Cetinkaya, H.; Chang, L.; Chen, B.; Cunha, D.; David, D.; David, O. A.; Diely, F. A.; Domínguez, M. A. D. C.; Donato, S.; Dronova, D.; Dural, S.; Fialová, J.; Fisher, M.; Gulbetekin, E.; Hamamcioglu, A.; Hilpert, A.; Hromatko, I.; Iafrate, R.; Iesyp, M.; James, B.; Jaranovic, J.; Jiang, F.; Obadiah, C.; Kjelvik, G.; Koc, F.; Laar, A.; de Araújo, F.; Macbeth, G.; Marcano, N. M.; Martínez, R.; Mesko, N.; Molodovskaya, N.; Moradi, K.; Mohatari, Z.; Mülhauser, A.; Natividade, J. C.; Ntayi, J.; Oberzaucher, E.; Ojedokun, O.; Bin Omar-Fauzee, M. S.; Onyishi, I. E.; Paluszak, A.; Pierce, J. D.; jr, U.; Pillay, A.; Portugal, E.; Razumiejczyk, A.; Realo, A. P.; Relvas, M.; Rivas, M.; Rizwan, S.; Sarmány-Schuller, I.; Schmehl, S.; Senyk, O.; Sinding, C.; Sorbring, E.; Stamkou, E.; Stonayanova, S.; Sukolová, D.; Sutresna, N.; Tadinac, M.; Tapanya, S.; Teras, A.; Tinoco, E. L.; Tripathi, R.; Tripathi, N.; Tripathi, M.; Uhryn, O.; Yamamoto, M. E.; Yoo, G.; Sorokowski, P.(2018).
Global study of social odor awareness. CHEMICAL SENSES. Volumen: 43. (pp. 503 - 513). Recuperado de:
https://academic.oup.com/chemse/advance-article-abstract/doi/10.1093/chemse/bjy038/5045948Hornsey, M.; Bain, P.; Harris, E.; Lebedeva, N.; Kashima, E.; Guan, Y.; Gonzalez, R.; Chen, S. X.;
BLUMEN, S.(2018).
How Much Is Enough in a Perfect World? Cultural Variation in Ideal Levels of Happiness, Pleasure, Freedom, Health, Self-Esteem, Longevity, and Intelligence. PSYCHOLOGICAL SCIENCE. Volumen: 29. (pp. 1 - 12). Recuperado de:
http://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0956797618768058Hornsey, M.; Shumann, K.; Bain, P.;
BLUMEN, S.; Chen, S.; Gómez, A.; González, R.; Guan, Y.; Kashima, E.; Lebedeva, N.; Wohl, M.(2017).
Conservatives Are More Reluctant to Give and Receive Apologies Than Liberals. Social Psychological and Personality Science. Volumen: 8. (pp. 1 - 9). Recuperado de:
https://us.sagepub.com/en-us/nam/social-psychological-and-personality-science/journal201952#abstracting---indexingBLUMEN, S.(2017).
Evaluación y autorregulación del aprendizaje en la educación superior. El método del portafolio. LIMA. Dirección Académica del Profesorado PUCP.
Sorokowska, A.; Sorokowski, P.; Hilpert, P.; Cantarero, K.; Fracowiak, T.; Ahmadi, K.; Al Ghraibeh, A.; Aryeetey, R.; Bertoni, A.; Bettache, K.;
BLUMEN, S.; Blazejewska, M.; Bortoloni, T.; Butovskaya, M.; Castro, F.; Centikaya, H.; Cunha, D.; David, O.; David, D.; Dileym, F.; Domínguez, A. D. C.; Silvia, D.; Dronova, D.; Dural, S.; Fialóva, J.; Fisher, M.; Gulbetekin, E.; Hamamcioglu, A.; Hromatko, I.; Iafrate, R.; Iesyp, M.; James, B.; Jaranovic, J.; Jiang, F.; Kimamo, C.; Kjelvik, G.; Koc, F.; Laar, A.; Lpes, F. D. A.; Macbeth, G.; Marcano, N.; Martínez, R.; Mesko, N.; Molodovskaya, N.; Moradi, F.; Motahari, Z.; Mühlhauser, A.; Natividade, J.; Ntayi, J.; Obserzaucher, E.; Oluyinka, O.; Fauzee, S.; Onyishi, I.; Paluszak, A.; Portugal, A.; Razumiejczyk, E.; Realu, A.; Relvas, A.; Rivas, M.; Rizwan, M.; Salkicevic, S.; Samány-Schuller, I.; Schmehl, S.; Senyk, O.; Sinding, C.; Stamkou, E.; Stoyanova, S.; Sukolová, D.; Sutresna, N.; Tadinac, M.; Teras, A.; Tinoco, E. L.; Tripathi, R.; Tripathi, N.; Tripathi, M.; Uhryn, O.; Yamamoto, M. E.; Yoo, G.; Pierce, J.(2017).
Preferred Interpersonal Distances: A Global Comparison. Journal of Cross-Cultural Psychology. Volumen: 48. (pp. 577 - 592). Recuperado de:
http://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/0022022117698039BLUMEN, S.(2016).
Gifted Education Programming: Serving the Native Peruvian. En
Gifted Children of Color Around the World: Diverse Needs, Exemplary Practices, and Directions for the Future. (pp. 1 - 15). BINGLEY, REINO UNIDO. Emerald Group Publishing Limited. Recuperado de:
http://dx.doi.org/10.1108/S2051-231720160000003001