LEGATE, N.; NGYUEN, T.; WEINSTEIN, N.; MOLLER, A.; LEGAULT, L.; VALLY, Z.;
MATOS, L.;
GARGUREVICH, R. E.;
HERRERA, D. I.;
FERREYRA, A. C.(2022).
A global experiment on motivating social distancing during the COVID-19 pandemic. Proceedings of the National Academy of Sciences. Volumen: 119. (pp. 1 - 11). Recuperado de:
https://www.pnas.org/doi/pdf/10.1073/pnas.2111091119MATOS, L.; Reeve, J.;
GARGUREVICH, R. E.;
HERRERA, D. I.(2024).
A teaching intervention in autonomy-support enhances need satisfaction in a low-SES school context. International Journal of Psychology. Volumen: 59. (pp. 645 - 645).
MATOS, L.(2009).
Adaptación de dos cuestionarios de motivación: Autorregulación del Aprendizaje y Clima de Aprendizaje. Persona. Volumen: 12. (pp. 167 - 185).
GARGUREVICH, R. E. y
MATOS, L.(2010).
Adaptación y estudio de las propiedades psicométricas del cuestionario de autorregulación emocional (ERQP).. Revista de Psicología. Volumen: 12. (pp. 192 - 215).
VANSTEENKISTE, M.; S, S.; SOENENS, B.; LENS, W.;
MATOS, L.; DECI, E.(2010).
Autonomous and controlled regulation of performance-approach goals: Their relations to perfectionism and educational outcomes. Motivation and Emotion. Volumen: 34. (pp. 333 - 353). Recuperado de:
http://www.springerlink.com/content/j856386j3377t04t/