CUETO, S.;
LEON, J. J. M.; Penny, M.; Escobal, J.(2017).
Does Visual Acuity Have an Effect on Children¿s Educational Achievement? Evidence from Peru. OXFORD. Young Lives.
LEON, J. J. M. y
BENAVIDES, C. M.(2019).
Drone photography improves understanding of spaces for children in Lima. En
Early Childhood Matters. (pp. 146 - 147). la haya. Bernard van Leer Foundation.
LEON, J. J. M.;
CUETO, S.; MIRANDA, E. A.; Swafield, S. (Editor); Thomas, S. (Editor). (2018).
Classroom composition and its association with students¿ achievement and socioemotional characteristics in Peru. En
Educational Assessment in Latin America. Routledge.
LEON, J. J. M.; SUGIMARU, C.; SALAS, A. C. M.(2019).
El conocimiento del contenido por parte de los docentes y su relación con el rendimiento de los estudiantes de sexto de primaria: una mirada a las tres regiones naturales del Perú. Documento de Investigación.
LEON, J. J. M.; SUGIMARU, C.; SALAS, A. C. M.(2019).
El conocimiento del contenido por parte de los docentes y su relación con el rendimiento de los estudiantes de sexto de primaria: una mirada a las tres regiones naturales del Perú. GRADE.