BALDEON, J. P.; Rodríguez, I.; Puig, A.; Lopez, M.(2017).
EVALUACIÓN Y REDISEÑO DE UNA EXPERIENCIA DE GAMIFICACIÓN EN EL AULA BASADA EN ESTILOS DE APRENDIZAJE Y TIPOS DE JUGADOR. En
Experiencias de gamificación en aulas. (pp. 95 - 111). BARCELONA. InCom-UAB Publicacions, Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona. Recuperado de:
https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6461914 BALDEON, J. P.; Lopez-Sanchez, M.; Rodríguez, I.; Puig, A.(2016).
Gamification Design Framework to Support Multi-Agent Systems Theory Classes. En
Advances in Social Computing and Digital Education. (pp. 136 - 155). CHAM. Springer International Publishing. Recuperado de:
http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-52039-1_9 BALDEON, J. P.; Lopez-Sanchez, M.; Rodríguez, I.; Puig, A.(2016).
Gamification of Multi-agent Systems Theory Classes.. En
Autonomous Agents and Multiagent Systems. AAMAS 2016 Workshops, Visionary Papers, Singapore, Singapore, May 9-10, 2016, Revised Selected Papers. (pp. 172 - 183). CHAM. Springer International Publishing AG. Recuperado de:
http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-46840-2_11 BALDEON, J. P.; Rodríguez, I.; Puig, A.; Grau, S.; Gómez, D.(2016).
From Learning to Game Mechanics: the Design and the Analysis of a Serious Game for Computer Literacy. En
CISTI'2016 - 11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies. (pp. 186 - 191). NEW YORK. IEEE. Recuperado de:
http://dx.doi.org/10.1109/CISTI.2016.7521614