TORRES, C.(2020).
Una estrategia de invención de problemas para estimular el desarrollo de la competencia de análisis didáctico en profesores de matemática. En
X Congreso Internacional sobre Enseñanza de las Matemáticas. (pp. 340 - 358). LIMA. Pontificia Universidad Católica del Perú. Recuperado de:
http://repositorio.pucp.edu.pe/index/handle/123456789/171568 MALASPINA, U. V. y
TORRES, C.(2019).
Teaching of discontinuous functions of one or two variables: A didactic experience using problem posing and levels of cognitive demand. En
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Freudenthal Group, Freudenthal Institute, ERME. Recuperado de:
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02422652/TORRES, C. y MALASPINA, U. V.(2018).
IMPROVING IN-SERVICE TEACHERS' PROBLEM POSING SKILL BY MEANS OF DIDACTIC REFLECTION. En
42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. (pp. 176 - 176). UMEÄ. PME. Recuperado de:
http://www.igpme.org