LENS, W.;
MATOS, L.; VANSTEENKISTE, M.(2008).
El profesor como fuente de motivación de los estudiantes: Hablando del qué y del por qué del aprendizaje de los estudiantes. Revista Digital de Investigación en Docencia Universitaria. Volumen: 1. (pp. 1 - 9).
LENS, W.; VANSTEENKISTE, M.;
MATOS, L.(2008).
Student motivation and future time perspective in Belgium. The Japanese Journal of Psychological Science. Volumen: 28. (pp. 48 - 88).
VANSTEENKISTE, M.;
MATOS, L.; LENS, W.; SOENENS, B.(2007).
Understanding the impact of intrinsic versus extrinsic goal framing on exercise performance: The conflicting role of task and ego involvement. Psychology of sport and exercise. Volumen: 8. (pp. 771 - 794).
MATOS, L. y LENS, W.(2006).
La teoría de orientación a la meta, estrategias de aprendizaje y rendimiento académico en estudiantes en Lima. Persona. Volumen: 9. (pp. 11 - 30).
VANSTEENKISTE, M.; SIMONS, J.; LENS, W.; SOENES, B.;
MATOS, L.(2005).
Examining the motivational impact of intrinsic versus extrinsic goal framing and autonomy-supportive versus internally controlling communication style on early adolescents' academic achievement. Child development. Volumen: 76. (pp. 483 - 501).