LENS, W.;
MATOS, L.; VANSTEENKISTE, M.(2008).
El profesor como fuente de motivación de los estudiantes: Hablando del qué y del por qué del aprendizaje de los estudiantes. Revista Digital de Investigación en Docencia Universitaria. Volumen: 1. (pp. 1 - 9).
Lobaton, L. E.;
MATOS, L.; Van den Broeck, A.; Burga, A.(2024).
Evidence of validity and reliability of the controlling motivational style questionnaire in the work context. Heliyon. Volumen: 10. (pp. 1 - 19).
VANSTEENKISTE, M.; SIMONS, J.; LENS, W.; SOENES, B.;
MATOS, L.(2005).
Examining the motivational impact of intrinsic versus extrinsic goal framing and autonomy-supportive versus internally controlling communication style on early adolescents' academic achievement. Child development. Volumen: 76. (pp. 483 - 501).
GARGUREVICH, R. E.; Campodónico, V.;
MATOS, L.(2025).
Fear of COVID-19, traumatic growth, and traumatic stress symptoms: the mediating role of basic psychological needs. Frontiers in Psychology, Section of Positive Psychology. Volumen: 15. (pp. 1 - 10).