CUETO, S.; WENSJOE, M. J.; LAVADO, P.; YAMADA, G.(2014).
El efecto de Fe y Alegría sobre el desempeño escolar en segundo de primaria: explotando el sorteo en el ingreso como experimento natural. LIMA. UNIVERSIDAD DEL PACÍFICO. Recuperado de:
http://hdl.handle.net/11354/961 Wensjoe, M.;
CUETO, S.; Sanchez, A.; Melendez, G.; NaMEN, O.(2014).
Factores de eficacia escolar en el uso de laptops del programa OLPC. REVISTA PERUANA DE INVESTIGACIÓN EDUCATIVA. Volumen: 6. (pp. 115 - 144).
CUETO, S.;
LEON, J. J. M.; MUNOZ, I.; BOURDILLON, M. (Editor); BOYDEN, J. (Editor). (2014).
Educational Opportunities and Learning Outcomes of Children in Peru: A Longitudinal Model. En
Growing Up in Poverty. Findings from Young Lives. (pp. 245 - 268). LONDON. Palgrave Macmillan.
CUETO, S.(2014).
Pisa in Peru: Achieving poorly but improving.
CUETO, S.; VERDISCO, A.; THOMPSON, J.; OLIVER, N.(2014).
PRIDI -Regional Project on Child Development Indicators. Urgency and Possibility. First Initiative of Comparative Data on Child Development in Latin America. WASHINGTON D. C.. Inter-american development bank.