CUETO, S.; Leon, J.; Miranda, A.(2015).
Perú: Impact of Socioeconomic Gaps in Educational Outcomes. En
Education in South America . (pp. 385 - 403). LONDRES. Bloomsbury.
CUETO, S.; MIRANDA, E. A.; LEON JARA, J. J. M.; VÁSQUEZ, M. C.(2016).
Education Trajectories: From Early Childhood to Early Adulthood in Peru. OXFORD. Young Lives.
LEON, J. J. M.;
CUETO, S.; MIRANDA, E. A.; Swafield, S. (Editor); Thomas, S. (Editor). (2018).
Classroom composition and its association with students¿ achievement and socioemotional characteristics in Peru. En
Educational Assessment in Latin America. Routledge.
CUETO, S. y Chinen, M.(2008).
Educational impact of a school breakfast programme in rural Peru. International Journal of Educational Development. Volumen: 28. (pp. 132 - 148).
CUETO, S.; WENSJOE, M. J.; LAVADO, P.; YAMADA, G.(2014).
El efecto de Fe y Alegría sobre el desempeño escolar en segundo de primaria: explotando el sorteo en el ingreso como experimento natural. LIMA. UNIVERSIDAD DEL PACÍFICO. Recuperado de:
http://hdl.handle.net/11354/961