Master of Science in Education (UNIVERSIDAD DE INDIANA)
Licenciado en Psicología con mención en Psicología Educacional DOCENTE ORDINARIO - PRINCIPAL Tiempo parcial por asignaturas (TPA) Departamento Académico de Psicología - Sección Psicología
CUETO, S.(1992). BOSWORTH,K. AND CUETO,S. A SNAPSHOT OF DRUG ABUSE PREVENTION CURRICULA IN INDIANA PUBLIC SCHOOLS.INDIANA AHPERD JOURNAL, 21 (2), 12-14.
CUETO, S.(1994). BOSWORTH,K. AND CUETO,S.DRUG ABUSE PREVENTION CURRICULA IN PUBLIC AND PRIVATE SCHOOLS IN INDIANA.JOURNAL OF DRUG EDUCATION,24 (2), 21-31.
CUETO, S.(2001). Breakfast and dietary balance: the enKid study: breakfast and performance. Public Health Nutrition,. Volumen: 6A. (pp. 1429 - 1431).
CUETO, S.; POLLIT, E.; JACOBY, E.(1998). Breakfast prevents delays of attention and memory functions among nutritionally at-risk boys. Journal of Applied Developmental Psychology. Volumen: 2. (pp. 219 - 233).