CUETO, S.(1996).
POLLITT,E.,JACOBY,E. AND CUETO,S. DESAYUNO Y RENDIMIENTO ESCOLAR.LIMA:APOYO.
CUETO, S.(1996).
POLLITT,E.JACOBY,E. AND CUETO,S. SCHOOL BREAKFAST AND COGNITION AMONG NUTRITIONALLY AT-RISK CHILDREN IN THE PERUVIAN ANDES.NUTRITION REVIEWS,54(4),SUPLEMENTO 22-26.
CUETO, S.; CROOKSTON, B.; SCHOTT, W.; DEARDEN, K.; ENGLE, P.; GEORGIADIS, A.; LUNDEEN, E.; PENNY, M.(2013).
Postinfancy growth, schooling, and cognitive achievement: Young Lives.. American Journal of Clinical Nutrition. (pp. 1555 - 1563).
LEON, J. J. M.;
CUETO, S.; FELIPE, C. L.(2020).
Predictores de la deserción escolar en el Perú. Análisis & Propuestas. (pp. 1 - 4).
CUETO, S.; FELIPE, C. L.;
LEON, J. J. M.(2020).
Predictors of school dropout across Ethiopia, India, Peru and Vietnam. GRADE.
LEON, J. J. M.;
CUETO, S.; FELIPE, C. L.(2020).
Predictors of school dropout across Ethiopia, India, Peru and Vietnam. Documentos de Investigación.
CUETO, S.; VERDISCO, A.; THOMPSON, J.; OLIVER, N.(2014).
PRIDI -Regional Project on Child Development Indicators. Urgency and Possibility. First Initiative of Comparative Data on Child Development in Latin America. WASHINGTON D. C.. Inter-american development bank.
CUETO, S.(2019).
Programa de Apoyo a Escuelas. + Aprendizajes. Volumen: 3. (pp. 42 - 45).