Agüero, A.; Aguilar, D.;
BARRANTES, R. M. I.; Soberón, A.(2023).
CONSUMER PREFERENCES, PERCEPTIONS, AND PERSISTENT BARRIERS: AN ASSESSMENT OF INTERNET USAGE DURING AND POST COVID-19 PANDEMIC IN PERU. En
TPRC2023 - The 51st annual conference on the Communications, INformation, and Internet Policy. ROCHESTER. Social Science Research Network SSRN - Elsevier. Recuperado de:
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4527126BARRANTES, R. M. I.(2021).
No hay mercado sin Estado. Avances y retrocesos en la consolidación de la economía. En
La promesa incumplida. ensayos críticos sobre 200 años de vida republicana. (pp. 53 - 85). LIMA. Instituto de Estudios Peruanos.
BARRANTES, R. M. I.; AGÜERO, A. M.; AGUILAR, D. A.(2020).
Network effects in mobile telecommunications markets: A comparative analysis of consumers' preferences in five Latin American countries. International Journal of Digital Economy, Data Sciences and New Media Telecommunications Policy.
ABUGATTAS, J. E.;
FRANCKE, P. A. T. T.;
BARRANTES, R. M. I.(2020).
Las reformas indispensables en las políticas públicas a partir de la pandemia. En
Coloquio Ciencia y Sociedad Covid-19: Ciencia, Participación Social y Decisiones Políticas. (pp. 123 - 131). LIMA. Consejo Nacional de Ciencia, Tecnología e Innovación Tecnológica - Concytec.