Búsqueda avanzada

PERCY SAMOEL MARQUINA FELDMAN

PERCY SAMOEL MARQUINA FELDMAN

PERCY SAMOEL MARQUINA FELDMAN

Doctor of Business Administration, MAASTRICHT SCHOOL OF MANAGEMENT

Ver todos los grados

Doctor en Administración Estratégica de Empresas (PONTIFICIA UNIVERSIDAD CATOLICA DEL PERU)
Master of Philosophy (MAASTRICHT SCHOOL OF MANAGEMENT)
Magíster en Administración (UNIVERSIDAD DEL PACIFICO)

Licenciado en Economía
DOCENTE ORDINARIO - PRINCIPAL
Docente a tiempo completo (DTC)
Departamento Académico Posgrado en Negocios - Sección Posgrado en Negocios

Publicaciones

Se encontraron 118 publicaciones

MARQUINA, P. S. y VINCENT, C.(2021). A Bayesian resampling approach to estimate the difference in effect sizes in consumer social responses to CSR initiatives versus corporate abilities. Corporate Social Responsibility and Environmental Management. Volumen: 28. (pp. 1680 - 1699). Recuperado de: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/csr.2138
VINCENT, C. y MARQUINA, P. S.(2020). A Bayesian resampling approach to estimate the difference in effect sizes in consumer social responses to CSR initiatives versus corporate abilities: Extended abstract. En Annual Academy of Marketing Science Conference 2020. Springer.
MARCHENA, G. F. y MARQUINA, P. S.(2024). A bibliometric analysis of customer experience in the omni-channel era. International Review of Retail, Distribution and Consumer Research.
MARQUINA, P. S.; ARELLANO, R. J.; VELÁSQUEZ, P. I.(2014). A new approach for measuring corporate reputation. Revista de Administração de Empresas. Volumen: 54. (pp. 53 - 66).
MARQUINA, P. S.(2018). Business School Responsible Leadership and Social Responsibility. En Academic Social Responsibility: Sine Qua Non for Corporate Social Performance. IAP.
RAMIREZ, J. P.; ROJAS, K.; MARQUINA, P. S.(2021). Approach to a model of social responsibility and sustainability of a business school to impact SME and other stakeholders. En 56TH VIRTUAL INTERNATIONAL CONGRESS #CLADEA2021. (pp. 1 - 13). CLADEA.
MARQUINA, P. S. y Reficco, E.(2015). ArtículoImpacto de la responsabilidad social empresarial en elcomportamiento de compra y disposición a pagarde consumidores bogotanos.. Estudios gerenciales. Volumen: 31. (pp. 373 - 382).
RAMIREZ, J. P. (Editor); VARELA, C. (Editor); MARQUINA, P. S. (Editor). (2022). Buenas Prácticas de Emprendimientos Sociales en el Perú. Casos de Éxito del Desafío Kunan (2014-2020). LIMA. Centrum PUCP. Recuperado de: https://repositorio.pucp.edu.pe/index/handle/123456789/184918