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LEOPOLDO GABRIEL IGNACIO ARIAS BOLZMANN

LEOPOLDO GABRIEL IGNACIO ARIAS BOLZMANN

LEOPOLDO GABRIEL IGNACIO ARIAS BOLZMANN

Ph.D. en Marketing, OKLAHOMA STATE UNIVERSITY

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Master of Business Administration (College of Saint Thomas)

DOCENTE ORDINARIO - AUXILIAR
Tiempo parcial por asignaturas (TPA)
Departamento Académico Posgrado en Negocios - Sección Posgrado en Negocios

Publicaciones

Se encontraron 52 publicaciones

ARIAS, L. G. I.; MacMillan, W.; Mandakovic, K.(2004). A Comparative Study of Corporate Culture in Chile and China. Pan Pacific Business Conference XXI. (pp. 65 - 67).
ARIAS, L. G. I.; Baez, R.; de Sousa, L.; Lodish, L.(2004). El Precio de los Vinos: Un Análisis de Regresión en el Mercado Estadounidense.
Dominguez, L.; Pels, J.; ARIAS, L. G. I.(2004). Institutional Environment and Marketing Practices in Transitional Economies: Testable Hypotheses. Academy of Marketing Science. Volumen: XXVII. (pp. 300).
Dominguez, L.; Pels, J.; ARIAS, L. G. I.(2004). Three Scales for Assessing the Antecedents of Institutionalization of Marketing Practices in Transitional Economies. Academy of Marketing Science. Volumen: XXVII. (pp. 71 - 75).
ARIAS, L. G. I.; Sak, O.; Musalem, A.; Lodish, L.; Baez, R.; De Sousa, L. J.(2003). Wine Pricing: The Influence of Country of Origin, Variety, and Wine Magazine Ratings. International Journal of Wine Marketing. Volumen: 15. (pp. 47 - 57).
ARIAS, L. G. I.; MacMillan, W.; Migliore, H.(2002). A Comparative Study of Corporate Culture in Chile and Mexico. Pan Pacific Business Conference XIX. (pp. 297 - 299).
ARIAS, L. G. I.; Baez, R.; de Sousa, L.; Lodish, L.(2002). Wine Pricing: A Regression Analysis in the US Market. Hawaii International Conference on Business.
ARIAS, L. G. I.; Baez, R.; de Sousa, L.; Lodish, L.(2002). Wine Pricing: A Regression Analysis in the US Market.