BENAVIDES, C. M.; puch, M.; saldarriaga, A.(2023).
3. LA EMERGENCIA DE LA EDUCACIÓN VIRTUAL EN EL MEDIO UNIVERSITARIO DURANTE LA PANDEMIA DEL COVID-19 EN EL PERÚ: ANTECEDENTES, CONSECUENCIAS, RESPUESTAS Y DESAFÍOS.. En
ÉDUCATION, NUMÉRIQUE, COHÉSION SOCIALE ET POLITIQUES PUBLIQUES. (pp. 46 - 69). PARIS. Institut des Amériques.
BENAVIDES, C. M. y Haag, F.(2020).
Complexité et inégalités de l¿offre universitaire privée au Pérou. Regard sur la diversité sociodémographique des étudiants et des conditions d¿insertion professionnelle des diplômés d¿universités privées. PARIS. AFD.
LEON, J. J. M.;
BENAVIDES, C. M.; ALARCON, F. A.; ERAUSQUIN, M. G.(2020).
Transmisión intergeneracional de la educación. Los efectos directos e indirectos de la educación materna en el desarrollo infantil en una región de la selva peruana. GRADE.
Mendoza, W.; Hidalgo, N.;
BENAVIDES, C. M.(2019).
Inequalities across ethnic groups. The Lancet Global Health. Volumen: 7.
BENAVIDES, C. M.; Arellano, A.; Zarate, S.(2019).
Market -and government- based higher education reforms in Latin America: the cases of Peru and Ecuador, 2008 2016. Higuer Education. (pp. 1015 - 1030).
BENAVIDES, C. M.; Leon, J.; Etesse, M.; Lucia, E.; Jimena, S.(2019).
Exploring the association between segregation and physical intimate partner violence in Lima, Peru: The mediating role of gender norms and social capital.. SSM - Population Health. Volumen: 7.