MEDINA, J. E. y
DÁVILA, A. E.(2020).
Quality of Service Evaluation of a Learning Management System using ISO / IEC 25011: A prioritization strategy. En
8th International Conference in Software Engineering Research and Innovation (CONISOFT). (pp. 180 - 186). IEEE. Recuperado de:
https://ieeexplore.ieee.org/document/9307815DÁVILA, A. E.; ROMANI, V. A.; HERNANDEZ, J. M.(2020).
Rapid Feedback of Student Outcomes Using Internet Tools: An Experience on Engineer-ing Program. En
6th IEEE International Symposium on Accreditation of Engineering and Computing Education (ICACIT). (pp. 1 - 4). IEEE. Recuperado de:
https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/9277683 DÁVILA, A. E.; HERNANDEZ, J. M.;
RAMIREZ, V. E.(2019).
A Comparative Analysis of Capstone Project Courses of diverse specialties in a School of Engineering in Lima.. En
5th International Symposium on Engineering Accreditation (ICACIT). (pp. 1 - 8). CUSCO. IEEE.
Camborda, M. y
DÁVILA, A. E.(2019).
Adopción de Múltiples Modelos: Una Experiencia de Licenciamiento y Acreditación. En
5th International Symposium on Engineering Accreditation (ICACIT). (pp. 1 - 7). IEEE.
DÁVILA, A. E.; Titiosky, R.; Angeleri, P.(2019).
Agile new process for software product evaluation: Agile-MyFEPS. En
8th International Conference on Software Process Improvement (CIMPS). (pp. 115 - 122). GUANAJUATO. IEEE.
Damian, E. y
DÁVILA, A. E.(2019).
Análisis Comparativo de la Complejidad Cognitiva de la Gestión de Proyecto en el Desarrollo de Software en la ISO/IEC 29110-5-1-2 y la Guía de Gestión de Proyectos del PMI. ReCIBE. Revista electrónica de Computación, Informática, Biomédica y Electrónica. Volumen: 8. (pp. 1 - 16). Recuperado de:
http://recibe.cucei.udg.mx/ojs/index.php/ReCIBE/article/view/131