AQUINO, F. R.; PACHECO, D. A.; Angeleri, P.; JANAMPA, R. D. P.; MELENDEZ, K. A.;
DÁVILA, A. E.(2019).
Information Technology Service Management processes for Very Small Organization: a Proposed Model. En
International Conference on Software Processes Improvement. CIMPS 2018 CIMAT.. (pp. 55 - 68). Springer, Cham. Recuperado de:
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-01171-0_5Damian, E. y
DÁVILA, A. E.(2019).
Análisis Comparativo de la Complejidad Cognitiva de la Gestión de Proyecto en el Desarrollo de Software en la ISO/IEC 29110-5-1-2 y la Guía de Gestión de Proyectos del PMI. ReCIBE. Revista electrónica de Computación, Informática, Biomédica y Electrónica. Volumen: 8. (pp. 1 - 16). Recuperado de:
http://recibe.cucei.udg.mx/ojs/index.php/ReCIBE/article/view/131DÁVILA, A. E.; Titiosky, R.; Angeleri, P.(2019).
Agile new process for software product evaluation: Agile-MyFEPS. En
8th International Conference on Software Process Improvement (CIMPS). (pp. 115 - 122). GUANAJUATO. IEEE.
DÁVILA, A. E.; HERNANDEZ, J. M.;
RAMIREZ, V. E.(2019).
A Comparative Analysis of Capstone Project Courses of diverse specialties in a School of Engineering in Lima.. En
5th International Symposium on Engineering Accreditation (ICACIT). (pp. 1 - 8). CUSCO. IEEE.
Camborda, M. y
DÁVILA, A. E.(2019).
Adopción de Múltiples Modelos: Una Experiencia de Licenciamiento y Acreditación. En
5th International Symposium on Engineering Accreditation (ICACIT). (pp. 1 - 7). IEEE.
RAMIREZ, V. E.; MICALAY, T. R.;
DÁVILA, A. E.(2019).
Assessment of the social competence of teamwork as part of the training of civil engineers of a School of Engineering in Lima. En
3rd IEEE World Engineering Education Conference: Modern Educational Paradigms for Computer and Engineering Career. (pp. 1 - 6). LIMA. IEEE. Recuperado de:
https://ieeexplore.ieee.org/document/8875765