Tutaya, R. y
GUEVARA, R.(2021).
Estado del Conocimiento sobre la Marca Personal: Énfasis en la Autopromoción para Elevar el Nivel de Empleabilidad. En
Innovación, negocios conscientes y el futuro de la educación (56° Congreso Internacional Virtual CLADEA 2021). (pp. 1 - 18). LIMA. Cladea (Consejo Latinoamericano de Escuelas de Administración). Recuperado de:
https://cladea.org/wp-content/uploads/2022/01/paper-262.pdfNoreña-Chavez, D. y
GUEVARA, R.(2020).
Entrepreneurial Passion and Self-Efficacy as Factors Explaining Innovative Behavior: A Mediation Model. ENTREPREINTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS ADMINISTRATION. Volumen: 8. (pp. 352 - 373). Recuperado de:
https://www.ijeba.com/journal/522Diez, S. y
GUEVARA, R.(2020).
Incidencia de la actitud conductual en las intenciones emprendedoras en estudiantes universitarios. Contaduría y Administración. Volumen: 65. (pp. 1 - 26).
Janica, F.;
GUEVARA, R.; Hernandez-Fernandez, L.(2019).
Effect of corporate entrepreneurship, innovation and strategic renewal on business performance. Opción. Volumen: 90. (pp. 884 - 912).
GUEVARA, R.(2018).
Business school responsible leadership and social responsibility. En
Academic Social Responsibility sine qua nom for Corpiorate Scial Performance. (pp. 105 - 130). CHARLOTTE. Information Age Publishing.
GUEVARA, R.(2018).
LEADING THE WAY: HUMANITIES, RESPONSIBLE LEADERSHIP, AND BUSINESS ETHICS AT THE HEART OF BUSINESS EDUCATION. LIMA. CENTRUM Publishing.