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PERCY SAMOEL MARQUINA FELDMAN

PERCY SAMOEL MARQUINA FELDMAN

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Doctor of Business Administration, MAASTRICHT SCHOOL OF MANAGEMENT

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Doctor en Administración Estratégica de Empresas (PONTIFICIA UNIVERSIDAD CATOLICA DEL PERU)
Master of Philosophy (MAASTRICHT SCHOOL OF MANAGEMENT)
Magíster en Administración (UNIVERSIDAD DEL PACIFICO)

Licenciado en Economía
DOCENTE ORDINARIO - PRINCIPAL
Docente a tiempo completo (DTC)
Departamento Académico Posgrado en Negocios - Sección Posgrado en Negocios

Publicaciones

Se encontraron 118 publicaciones

MARQUINA, P. S. y ROJAS, K.(2018). Catholic Business Schools in the Latin American context: Contribution from their identity through competencies. Pendiente.
RAMIREZ, J. P.; MARQUINA, P. S.; Peñaflor, R.(2024). Characteristics of the leaders of social and environmental enterprises in Latin America and the relationship with the success of their businesses. Management Research. Volumen: 22. (pp. 275 - 302). Recuperado de: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/MRJIAM-02-2023-1382/full/html
RAMIREZ, J. P. y MARQUINA, P. S.(2024). Characteristics of the leaders of social- environmental enterprises in Latin America and the relationship with the success of their businesses. Management Research: The Journal of the Iberoamerican Academy of Management. Volumen: 22. (pp. 1 - 53).
MARQUINA, P. S.(2010). Competitividad responsable y el desarrollo inclusivo del Perú. Strategia. Volumen: 4. (pp. 71 - 75).
RAMIREZ, J. P.; ROJAS, K.; MARQUINA, P. S.(2022). Construcción de un Modelo de Responsabilidad social Universitaria para una Escuela de Negocios. Centrum Think. Recuperado de: https://centrumthink.pucp.edu.pe/publicaciones/construccion-de-un-modelo-de-responsabilidad-social-universitaria-para-una-escuela-de-negocios/
MARQUINA, P. S. y VASQUEZ, A. Z.(2013). Consumer social responses to CSR initiatives versus corporate abilities. Journal of Consumer Marketing. Volumen: 30. (pp. 100 - 111).
MARQUINA, P. S.; Arévalo, L.; BISBAL, J. C.; SUBAUSTE, M. S.(2012). Consumo Socialmente Responsable en Lima Metropolitana. BUENOS AIRES. CENGAGE.
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